Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)
Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák Kenjyan Luiza E.V.
cég (székhely: 2220. Vecsés, Botond utca 2/b 1a)
adószám: 56848034-2-33
mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház
használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor
vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező
érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag
elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek),
magatartási kódexre nem utal.
Szolgáltató adatai:
A szolgáltató neve: Kenjyan Luiza EV. (adószám 56848034-2-33 )
A szolgáltató székhelye: 2220 Vecsés Botond utca 2
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló,
rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@alphaszerszam.hu
Nyilvántartási száma: 56598344
Nyilvántartásban bejegyző neve: Kenjyan Luiza E.V.
Telefonszámai: +36309018586
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató adatai: Do Média Kft.Lőrinc u. 8, fszt. 1EsztergomH-2500
Alapvető rendelkezések
1.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat
értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről
Fulfillment szolgáltatás Alpha Szerszám Webshop számára
szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások,
valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok
kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
1.2. Hatály, az ÁSZF módosítása.
1.3. A Alpha Szerszám Webshop, mint szerzői jogi mű szerzői jogi védelme, erre figyelemfelhívás.
Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
1.6. A termékek megvásárolhatóak Online.
A termékek ára tartalmazza az áfát.
Külföldre Terméket nem áll módunkban szállítani! SZÁLLÍTÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS Ha a Webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a Vevőt tájékoztatni. CSOMAGOLÁSI- ÉS SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG A csomagolás- és kiszállítás költsége Magyarország területén:
Csomagküldési díjak
Házhozszállítás DPD futárszolgálattal
0-10.000 Ft-ig - 2.200 Ft
10.001-20.000 Ft-ig - 2.200 Ft
20.001-40.000 Ft-ig - 2.200 Ft
40.001-60.000 Ft-ig - 2.200 Ft
60.001 Ft-tól - 2.200 Ft
Utánvétel díja - 300 Ft
Házhozszállítás MPL futárszolgálattal
0-10kg-ig 1990 Ft
10-20kg-ig 2990 Ft
20-40kg-ig 5990 Ft
Utánvétel díja 990 Ft
1.7. A Alpha Szerszám Webshop ban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a
termékekről fotót jeleníttet meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a
valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.
1.8. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljeskörűen tájékoztatja a felhasználókat az akció időtartamáról.
Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
Rendelés menete
1.9. TERMÉKEK KIVÁLASZTÁSA, KOSÁR A Vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az Webáruház Termékei közül. A Vásárló a kiválasztott Termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt Terméket a KOSÁR gomb megnyomásával egy virtuális KOSÁR-ba helyezi. A KOSÁR MEGTEKINTÉS gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során KOSÁRba helyezett Termékeket. Itt ellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak. A KOSÁR automatikusan kiszámítja a rendelés összegét, de a csomagolás- és kiszállítás díja csak a pénztári folyamatban kerül a fizetendő végösszegbe. ÁRAK Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a Webáruházban a Termékek mellett talál. Az árak forintban (HUF), az ÁFÁ-t tartalmazzák, egy darab Termékre vonatkoznak, nem tartalmazzák a szállítási költséget. A Termékek árainak feltüntetésekor a Webáruház a tőle elvárható legnagyobb gondossággal jár el, azonban esetleges technikai, adatrögzítési hibák előfordulhatnak. Az esetleges technikai, adatrögzítési hibák esetén a Webáruház ajánlati kötöttsége nem áll fenn, az ilyen hibákért felelősséget nem vállal. RENDELÉS Ha megfelelőnek tartja a KOSÁR-ban elhelyezett Termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a PÉNZTÁR gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már REGISZTRÁLT Vásárlóként szeretne belépni vagy ÚJ Vásárlóként akar regisztrálni. BELÉPÉS A már regisztrált látogatóink e-mail címük és jelszavuk megadásával a BELÉPÉS panelen keresztül jelentkezhetnek be. REGISZTRÁCIÓ Ha ÚJ Vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol és a legközelebbi vásárlás alkalmával egyszerűen csak be kell jelentkeznie. Sikeres regisztrációjáról rendszerünk e-mailben értesíti Önt. Kérjük, hogy pontosan adja meg adatait, mert az aktuális rendelését mindig arra a névre, címre küldjük, amit a rendelés véglegesítése előtt megadott. MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a MEGRENDELÉS gombra.
1.11. Fizetési lehetőségek, szállítási módok leírása
1.12. A szolgáltató webáruház köteles az igénybe vevő megrendelésének
megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni.
Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől
számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48
órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati
kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. megrendelés és annak visszaigazolása
akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor
az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben
megállapodtak.
A megrendelések feldolgozása és teljesítés
1.13. A megrendelések feldolgozása 2 naptári napon belül történik.
1.14. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 5 munkanapon belül.
1.15. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a
szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót
haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul,
de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése
Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.
Elállás joga
1.16. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló
45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt
termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől,
visszaküldheti a megrendelt terméket.
1.17. Az elállási jog gyakorlásának menete:
1. Az elállási jog
– egy termék megrendelése esetén a termék átvételétől
– több terméknek egy (meg)rendelésben történő megrendelése esetén (amennyiben azok kiszállítása nem egyszerre történik) az utoljára átvett termék átvételétől
– több tételből/darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott/átvett tételnek vagy darabnak az átvételétől
számított 14 naptári napon belül gyakorolható. Az Ügyfélnek/Fogyasztónak nem szükséges indokolnia, miért kíván elállni a szerződéstől.
2. Az elállási jogát az Ügyfél/Fogyasztó a szerződés megkötésének napja (azaz a termék megrendelésének visszaigazolása) és a termék megérkezésének/átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.
Ebbe a határidőbe (14 naptári nap) a termék átvételének napja nem számít bele.
Az Ügyfél/Fogyasztó elállási jogát a Kormányrendeletben található nyilatkozat-minta felhasználásával vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, azaz annak az Eladó részére e-mail útján vagy postai úton történő megküldésével gyakorolhatja. Ha az Eladó a termék terméklapján biztosít lehetőséget az elállási nyilatkozat megtételére, az Ügyfél/Fogyasztó elállási nyilatkozatát ott is megteheti. Ebben az esetben az Eladó a nyilatkozat megérkezését visszaigazolja.
A nyilatkozatból egyértelműen ki kell tűnnie az Ügyfél/Fogyasztó elállási szándékának.
3. A termék visszaküldése: amennyiben az Ügyfél/Fogyasztó jelezte az Eladó felé elállási szándékát a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 naptári napon belül vissza kell küldenie (postára kell adnia/át kell adnia a futárnak), kivéve, ha a Kereskedő vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza.
4. Az Ügyfél/Fogyasztó által viselt költségek: a termék visszaküldésének költségét az Ügyfél/Fogyasztó viseli, kivéve, ha az Eladó vállalta ezen költség viselését.
5. Ha a megrendelt terméket az Ügyfélnek/Fogyasztónak kifuvarozták, az Eladó/Kereskedő azt saját költségén fuvarozza vissza, ha a termék jellegénél fogva postai küldeményként nem küldhető vissza.
Az Ügyfél/Fogyasztó felel a termék jellegének/tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot (azaz a termék rendeltetésszerű használatra alkalmasságának megállapításához szükséges használatot) meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért, amelyet a Kereskedő/Eladó részére köteles megtéríteni.
6. A Kereskedő/Eladó által viselt költségek:
ha az Ügyfél/Fogyasztó eláll a szerződéstől, a Kereskedő haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 naptári napon belül köteles visszatéríteni az Ügyfél/Fogyasztó részére a termék vételárát és a szállítási költséget (amennyiben azt az Ügyfél fizette) az Ügyfél/Fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon, kivéve, ha az Ügyfél kifejezetten beleegyezett abba, hogy a Kereskedő más fizetési módot alkalmazzon. Ha azonban az Ügyfél/Fogyasztó a Kereskedő által ajánlott legkevésbé költséges fuvarozási módtól (posta/futárszolgálat/stb.) eltérő fuvarozási módon választott, a Kereskedő nem köteles megfizetni az ebből eredő többletköltséget (azaz a legkevésbé költséges és az Ügyfél által választott fuvarozási mód közötti különbözetet.) A Kereskedő mindaddig visszatarthatja az Ügyfélnek fizetendő összeget (termék vételára +szállítási költség), amíg a terméket az Ügyfél vissza nem küldte/szolgáltatta vagy annak elküldését kétséget kizáróan nem igazolta.
7. Az elállási jog nem gyakorolható az alábbi termékeket/szolgáltatásokat illetően:
a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha az Eladó/Kereskedő a teljesítést az Ügyfél/Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac Eladó/Kereskedő által nem befolyásolható, a 14 napos határidő alatt is lehetséges ingadozásától függő
c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Fogyasztó személyére szabtak;
d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
h) olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a Fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a Fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
k) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
l) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási/felmondási jogát
Garancia
1.18. Termékeinkre csak a gyári garanciát vállaljuk. Meghibásodás esetén a garancia
levélben található szervizek bármelyikében személyesen vagy telefonon tájékoztatják a
teendőkről, illetve elérhetőségeink valamelyikén is tájékoztatást nyújtunk. Lásd még:
151/2003. Korm. rendelet. A PTK-féle jótállás, kellékszavatosság, termékszavatosság
szabályai.
Panaszkezelés
1.19. A Alpha Szerszám Webshop köteles a fogyasztót tájékoztatni a székhelyéről, a panaszügyintézés
helyéről - ha az nem egyezik meg a forgalmazás, illetve értékesítés helyével - és az
adott tevékenység, kereskedelmi forma vagy módszer sajátosságaihoz igazodó
módjáról, valamint a panaszok közlése érdekében a vállalkozás vagy a vállalkozás
ügyfélszolgálatának levelezési címéről és - ha a panaszokat ilyen módon is fogadja -
elektronikus levelezési címéről, illetve internetes címéről, telefonszámáról.
Vegyes rendelkezések
1.20. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.
Felhasználó és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30
(harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a
Bíróság/Törvényszék illetékességét.
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezései az irányadók.
Budapest 2023.01.10